Follow la Aku :)

Khamis, 10 Februari 2011

My Assignment !

Yuhu. . . ! hihi . . lama ta . . update blog . . bnyak benda yg aku kne wat al - maklumla , budak tahun akhir la katakan . . sebenarnye aku tgh pening dengan MICROSOFT FRONTPAGE . . aku dah boleh gne microsoft tu , tp ta thu la silap kat mne , menyebabkan pe yg aku rancang ta jadi . . semua yang aku buat , bila aku view balik . . takde . . aku pelik . . mcm2 aku letak dekat laman web aku , tap ta muncul2 . . huh ! dengan ini , membuatkan aku bengang yang teramat sgt . . mmg la kne hantar minggu ke - 10 . masalahnye , nak bina laman web , cari idea . . tu yg membuatkan laman web aku lambat siap .. . . jup aku tunjuk pic laman web yang aku kne bina . .




Ni laman web yg aku sedang wat . . aku pk nak wat sal kdai kek , chocolate , papepun aku ngn kengkawan aku still berbincang sal hal ni . . sb kami still ta jmpe idea yg sesuai . . so , kalo korunk de idea . leh la tolong aku eh . . .

Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba