Follow la Aku :)

Ahad, 13 Februari 2011

Bila Test Menjelma !


Huh ! Letih + Penat yg teramat sangat . . dari kul 12 lebih aku study sampai kul 4 . . tu pun baru kira2 yg setel . . teori blom lagi . . argh ! mati , dead ! sok nak jawab pe untuk soklan struktur ? huhu . . dalam pada aku dok study , emangnye sempat lagi la aku BW orang lain . .dan mengupdate blog aku . . hahaha . . . di samping itu , tgh cri widget yg nice2 utk letak kat blog aku sambil layan lagu HINDUSTAN . . hihihi . . ! Best doh !
sok , hari ISNIN bersamaan 14 February 2011 adalah test aku yang Kedua , iaitu Paper Investment . . dengan hormatnye aku nak gtau HINT TA DIBERI !!!!! betapa tensionnye diriku dan kawan2 ku . . . aku amat berharap paper sok , tade la susah sgt . .
**Dari td call Mr . H , ta angkat pun . . bg mesej pun tak reply . . ni mesty TIDUR ! aku tgh bersusah kat cni , die SYOQ je TIDUR . . haish ! ini tidak adil !! Erm , k la . . Solat dulu pastu nak rehat jup . . malam CONTINUE STUDY . .
GOOD LUCK FOR ME !


P/S : Khamis ni test Hubungan Industri

1 ulasan:

Miss Anis berkata...

da bis exam.... yahOO Lik peNang....

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba