Follow la Aku :)

Rabu, 9 Februari 2011

Contest Aku , Dia & Kamu by u.n.g.u.i.s.m.e


Join Contest lagi . . hahahaha contest ni pun , kwn aku yg cadangkan , pada mulanye tade mse nak wat . al - maklumla , bnyak sgt assgnment yg perlu aku setelkan . . BUDAK TAHUN AKHIR LA KATAKAN . . ahaks ! so bnyak la projek yg aku kne siapkan . . tambahan pula , minggu ni minggu TEST ! argh ! mula ar pale nk pecah sb nak kne STUDY . . huhu . hah ! berbalik pde contest . .

Syarat2 Penyertaannye ialah :

1. mestilah follow blog Tuan Punye Contest , Lau x follow cam ne nk tahu update pasal contest ni.. tol x??
2. then taruk/letak la banner tu kt side bar memasing n then link kan ke blog sy. Ye lah. Senang lau ade kawan2 korang y teringin nk join jugek. Hehe.
3. letak satu gambar je. SATU. y menggambarkan situasi aku,dia dan kamoo!. Mestilah kene ade watak korang sbgai tuan belog. Y lagi dua org tu pandai2 la ek.
4. gmbar hendaklah bertiga jek. Ala2 cinta 3 segi lah. Haha. Suke ati lah. Korang + kawan + kawan ke. Korang + mak + ayah ke. Korang + pakwe 1 + pakwe 2 ke.. terpulang~~ y penting gambor bertiga! Ber- TIGA oke.
5. terserah nk edit2 ke. Nk b&w ke. Nk ape2 lah. Janji menarik.
6. dah pilih gambor. Letak lah sikit keterangan. Sape org2 dlm gambor tu. Kat mane. Cite y menarik jugak akan diberi markah ye. Hehe.
7. TARIKH TUTUP : 27 feb 2011.
8. pas tu tag lah seberapa ramai kengkawan ek. Jgn tag sorang udah ler.
9. hakim terdiri daripada aku n aku. Haha. Sape lawo kat mate aku.. menang ler.

10. last but not least.wat entry kt blog korang bertajuk CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme. Pas tu taruk link kt komen ye??


so . . cam bese la kalo korunk nk masok korunk kne la patuhi syarat2 penyertaan . ., dan aku kat cni nak tag org2 nih . . :


kat cni . . aku mempertaruhkkan pic yg dihasilkan oleh diri aku sndiri , setelah hampir 5 kali mengedit . . . hahaha ! :


Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba