Follow la Aku :)

Jumaat, 20 Mei 2011

Masa Berlalu

Nk luah sket ::::


Mereka terasa dengan aku
tp mereka lupa bagaimana perasaan aku
maaf la jika tiada pertemuan antara kita
buat kali terakhir kerna aku dengan
pendirian aku bila hati terlalu sakit dan
pedih macam2 bole jadi tapi sayang
tiada satu mesej atau panggilan utk aku
menyuruh aku pulang aku rasa tiada
sipa perlukan aku , jika tiada siapa
yang kesah mengapa perlu aku kesah ?

Hati dan jiwa terlalu pedih
sukar diterima apa yg telah berlaku
tiada kusangka teman2 yg ku anggap sahabat
berkelakuan sebegini
kebaikkan sebesar kuman gajah mmg susah nak igt
namun kesalahan sebesar kuman mmg nmpk sgt
tu la , sikap manusia

tp perlu ke aku kesah ?
sb tu aku ta kesah . .
sb aku mls nk bdohkan diri aku
dan aku ta sedih lgsung !


Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba