Follow la Aku :)

Ahad, 9 Januari 2011

G.E.R.A.M

huh ! asenye ari ni aku sedih sangat ! urm . .bukan pe . aku takot nk tdo sowang ari ni . .sebab td aku & dak2 umah g layan VIDEO HANTU !dahla aku tdo sowang . . mmg la aku leh tumpang bilik kawan2 aku . . juz aku nk ngadu . kat org tersayang & hope dapat support dari die . .tp die . .DA TDO !! aku tahu die keje . . kne bangun awal . . tap ta salah kan kalo kejap je dia support or hilangkan rasa takot kat hati aku . . ! sedih kot . aku mengharap sesuatu yang tinggi dari die . . aku nak die lain dari yang lain . . . tp HOW COULD DIE TDO CAMTU JE WITHOUT PEDULIKAN AKU ?? OH MY GOSH !! terasa sangat . . .sedih tau x . . b4 ni pun . .bila aku ngadu aku taleh tdo awl . . die wat ta tahu je . .. bila aku kata aku makan ubat tdo utk tdo . .die marah . .tp die ta tahu perasaan takot aku camne sampaikan aku susah nak tdo ! jadi . .aku terpaksa makan ubat tdo ! aku terpaksa . . . tahu x cmne terseksanya aku setiap malam bila aku ase takot . .takot tdo sowang . .tkot gelap . . de x owg fhm ? ? ye . .mungkin sbb aku da 21 tade owg peduli . . tp pe yg aku ase , owg lain leh rse ? ? betapa susahnye nak melelapkan mata bila perasaan takot menguasai diri . . ! tapi , die ? ? die x peduli . . yg die tahu . .cukup masa bangun g keje , tdo . makan . . lepak . . mesej ngn aku jup . . ! banyak benda yang aku ta kongsi dengan die disebabkan die terlalu bz . . . . ! nthla . .. . . tp ta de la sampai nak benci die . . cume trase . .


Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba