Follow la Aku :)

Isnin, 10 Januari 2011

Contest ! Contest ! Blog paling comel , cantik & kemas !

Hey guys ! Petang ni agak buhsan ! so . . cam bese keje aku . .update blog . .ngn citer2 yg menarik . . haha , , tetiba aku terjumpa this contest from one of my bloggie ! . . so . .what to do . .try to join . . if lucky . . i could win this . . hahaha . .hopefully . . but my intention it juz to have some fun ! hahaha . . . Aku hope korunk reramai join contest nih !!

syarat2 penyertaan :-
  1. Jadi Follower FARZANA FARZANTO
  2. Peserta perempuan digalakkan. kerana hadiah disediakan khas untuk blogger perempuan. kalau lelaki nak masok boleh juga. kalau tak kisah menang baju2 macam kat atas ni. haha (setiap pemenang boleh memilih hadiah or baju mengikut citarasa sendiri diPelangiwardrobe Hannah. add dulu baru boleh tengok baju2 disana)
  3. ada 3 kategori iaitu blog paling cantik, blog paling comel dan blog paling kemas.
  4. buat 1 entry pasal contest nie
  5. tag kepada 5 orang rakan blogger
  6. letak banner kat side bar blog dan linkkan ke entry ini
  7. tarikh tutup 10.02.2011
sO . . Aku kene TAG . . 5 orang untuk follow rule yg diberi . . .so . . aku pilih 5 org ni . hihi ! :





Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba