Follow la Aku :)

Selasa, 5 April 2011

Kisah Dulu

Miss Secreto Punya Citer :::

23 JUN 2010 . . aku dah de BOYFREN . . well , time tu mmg aku ada bf . . spe bf aku ? huhu . .nme bf aku time tu bermula dengan huruf Z . . spe die ? ( nthla . . ) Perkenalan aku ngn mamat tu , time aku tgh jawab final exam untuk paper kewangan kowt . . time tu die asyik mntak jawapan kat aku . . mlm tu tros aku dapat msej dari die . yg aku pelik cmne die tahu no aku . . smpai skunk aku ta thu . sperti yg aku thu , aku kenal mamat ni . . penah la aku usha2 die kat kolej . .sb slalu bertembung ngn die . die ni GOOD LOOKING la . .sb boleh dikatakn spesis BUAYA DARAT . gpon dulu die kawan dengan kawan kelas aku dan menyebabkan timbul satu isu panas . . Mulanya kami hanya kawan biasa . . Die slalu calling2 aku . . and cter hal family die kat aku . . dan aku respect die ar , even die ni spesis BUAYA DARAT tapi ta abaikan tanggungjawab die kat MAK & AYAH die . sbb die slalu jaga ayah die . . tu yg wat aku minat die sbnrnye . . Then nk abih sem 4 . die nak balik cuti sem . die mintak utk jmpe aku kejap . coz pasni nak jmpe kene tunggu masok sem baru . . aku pun g ar jmpe die . . kat dalam hostel ni gak . . then start aku balik penang . . kami still contact . then die mintak KAPEL ngn aku . . mula aku pk gak but then aku stuju . . niat aku nk ubah die . .coz aku ta nak die mainkan pompuan dan aku nk tegaskan AKU TA JATUH CINTA LNGSUNG ngan die . . tp masa aku kat PENANG , die ni mmg SWEET la jugak . kdang2 aku terpk gak . erm . ni ke Z ? haha . . kalo aku ta balas msej die , or ta contact die sehari . msty die tnye. . .then , kalo aku kuar malam . . die akan kol dan tnye ble nak balik . .mmg la SWEET tapi aku . . aku ta penah percaya die . sb aku da thu die cmne . thats why aku ta cye die langsung . . . Bila sem buka , sme2 daftar kat kolej nk troskan sem . . die berubah . . die jarang contact aku . .tp die de jugak ajak aku balik kg die . . tp aku tolak . belom msenye lagi . . last2 . diesebabkan jarang contact . aku amik keputusan untuk putus sb bg aku . . putus satu bnda yg simple . seyesly . kte taleh pkse diri kte , atau diri org utk terus stay dalam sesebuah perhubungan jadi if hubungn tu tade bawak pape manfaat atau kebaikkan bek PUTUS je . .tp aku slalu doa agar die berubah . sb aku tahu die tu takdela jahat mne . . Bila aku dengar die kapel ngn satu minah ni . aku hope die seyes . but lastly ending die putus gak ngn minah tu . minah tu slalu lahirkan prasaan ta puas hati kat wall die . now minah tu dh de bf baru . dan Z masih dengan perangai lme die . Dan sbnarnye tarikh itu adalah tarikh perkenalan aku dan Mr H dan aku bahagia dengan adanya Mr H dalam hidup aku . . . .

PS ::: Aku tahu Z takkan baca blog aku . . cuma aku nak die tahu . . sikap die perlu diubah . masih ada waktu untuk die berubah kerna aku yakin die bukan seperti yg kita semua sangka .
hargai diri anda , keluarga dan orang lain selagi masa masih ada . Jangan la jadi lelaki yang terlalu egios . Anda pasti menyesal .

1 ulasan:

Miss Anis berkata...

hahahhaha...aik cam ne ley timbul cite sal Z ny..xpew2 nt dye berubah la....2 pOwn KALAU berubah...hihi

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba