Follow la Aku :)

Rabu, 30 Mac 2011

Kecik Hati Aku !

mmg trase gler ar . . susah aku nak khabarkan . . tapi cbe korunk bayangkan bila kwan korunk . .even korunk ta rapat sgt tp at least korunk HORMAT/RESPECT die as KAWAN dan mengeluarkan kata2 yang mungkin menjatuhkan maruah anda dan menyebabkan anda rasa teralu kecewa dan sakit hati dengan kata2 itu . . Walaupun aku memaafkan perbuatan die tanpa die meminta maaf walaupun die sndiri mengetahui kesalahnnya . . aku tetap cuba tenangkan hati aku agar memaafkan die dengan hati yg ikhlas . .. tapi sukar . . sukar sangat . . . Aku penah di hina sebegitu rupa tanpa aku ketahui punca aku dihina sebegitu . . tapu aku takde la kesah coz yang hina aku tu manusia yang ta bertamadun dan manusia yang aku ta anggap sebagai kawan . Tapi die . . sudah ku anggap sebagai teman . . tapi aku ta sangka perangainya sebegitu rupa di belakangku . . . pada mula nya mmg bf aku marah setelah ku ceritakan apa yg jadi . . . dia soh dak tu minta maaf ngan aku . tp aku tahu dak tu takkan wat . . dan mmg die tak minta maaf pun . . . tp bf aku tetap ta faham betapa aku kecewa dengan kata2 dak tu . . . mungin bf aku anggap satu bnda yg remeh . tapi bg aku tak . . aku tak boleh bia owg hina aku camtu lagi . . dah lama aku diam dengan penghinaan owg . . . aku ada maruah . . dan perasaan . . k ! tapi pas bf saya cakap die dah ok ngn dak tu . . hati sye ase cm semacam . . mgkin marah kerana dak tu ta datang minta maaf dan bf aku wat ta kesah . . bila aku cakap kat bf aku . .aku ta nak g satu negeri ni . . sb tanak jmpe dak nih . . bf aku cakap TERPULANG LA . . ! peh ! hancur hati aku . . . . bru aku tringat . . maruah aku . .akuyg jaga . bukan bf aku . .jadi akutaleh harapkan die kan ? tapi kenapa die ta lindungi aku ? aku harapkan tu . . . tapi die ta wat pun . . . . . . . . hina kah aku ??

Kepada A . . aku betul2 kecik hati dengan kata2 hang . . selama ni aku ta pernah berbahasa hg aku . . .tp start ari ni . aku takkan hormat hg lagi . . . anyway thanks dengan kata2 hg mse chat dengan Mr H . . . ! aku maafkan . . . . aku akan cuba . .tapi ta mungkin aku akan pandang muka hg , malah jumpa hang lagi . . thks lot sb kenalkan aku ngan bf aku . . tu mmg aku hargai . . tp aku nak hg tau betapa KECIKNYA HATI AKU . . dengan kata2 dan sikap hg !



Sedyh kowt !

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba