Follow la Aku :)

Jumaat, 18 Mac 2011

Hari Anugerah Cemerlang

16 Mac 2011 . Teruja gle aku ngan tarikh tu . . ahaks ! Sebab pada tarikh tu aku dianugerahkan Sijil Pelajar Cemerlang sbb dapat Pointer 3.67 ke atas ! Aku bukan la dari background akademik yang pandai . . tapi aku try work hard . . 5 sem aku usaha . . tp sem lepas bru aku dapat . . sbb sem ni dah last . so takde dah anugerah . huhu ! SYUKUR SGT PADA ALLAH . .aku ta sgka aku akan dapat . . sb last year anugerah ni ta dibuat . .tp ta sgka lak thun ni ada . . teruja sgt . . .




Ni Before nak g . . dahla ketinggalan bas ! ahaks ! huhu . . sempat pose



Ni la SIJIL yg aku dapat ! huhuhu . . . ske sgt !



Ni lak aku & geng2 aku . . . anyway . .CONGRATS to all my friends !


**Mr H cakap nk bg hadiah . . . haha . . skenye ! owg tunggu tau !

1 ulasan:

haney berkata...

dayah comel pakai spek
wah bez dpt award (;

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba