Follow la Aku :)

Ahad, 26 Disember 2010

Aku , Sarah & Wan with Atie and our bride NURUL AZRINA 'n' KARIM

Hye Sume ! Hari ni aku eppy sangat sbb akudapat jmpe bestfriend aku SITI SARAH SHATIR . . haha . . rindu gler kat die . .even aku x slalu contact die cam atie . .x bermakna aku lupa die ! cuma kekadang aku bz , thats why la tade mse kadg2 . . . hari tu AZRINA Wedding . . so , aku , atie dan sarah dijemput g kenduri die . . aku ngan atie dah sampai awal . . then suddenly atie dapat kol . . yg ALI ' S GUESTHOUSE kepunyaan BABA terbakaq . . .aku risau , atie pe tah lagi . .dengan pantas aku pinjam moto kat Le'are dan terus menuju ke BATU FERINGGHI . . perjalanan kami sememangnye tade la lama . . tapi disebabkan hari tu 25 DIS bersamaan dengan MERRY CHRITSMAS jalan menjadi jamn . . .jamn yg teramat sgt . .sehingga aku ngan atie hampir2 EKSIDEN. . . ish2 . .. pas aku sampai . .keadaan kat c2 mmg kelam kabut . . hanya tuhan je thu . .MAMA ATIE mengalirkan air mata ta henti2 . . pe tah lagi adik bradik die yg lain . . .Mereka menangis disebabkan terlalu bnyak kenangan mereka di ALI'S GUESTHOUSE itu . .mereka terlalu menyayangi tempat yang bnyak memberi moment2 penting dan menjadi tempat utk FAMILY GATHERING . . anyway , tie . . sabar , k . . .lepas antar atie . .aku lepak c2 . .lepas lepak . . aku trok blah dan balik ke komtar utk hantar moto kat le'are . . pas aku hantar . .aku tunggu sarah amik aku . . .sarah samapai dengan wan . . wan seorang yg sporting . . haha . . ta sombong , baik dan peramah . . . mmg aku rasa sesuai la ngan sarah . . . .aku hope jodoh sarah ngan die . . amin ! hihi . . dah samapi tempat kenduri . . aku nmpak dari jauh AZRINA tersenyum di sisi suami yang sah . . .aku dapat rasakan kegembiraan yg AZRINA kecapi . . macam baru semlam aku sembang dengan AZRINA disekolah . .haha . .tup ! tup ! dah jadi bini orang , ta lama lagi jd MAK pulak . . ! haha . .AZRINA . . aku harap kegembiraan hg berkekalan hingga keakhirnya . . nak sembang pnjang ngan AZRINA pun taleh . . sbb die bz ngan PHOTOSHOOT gitu . . .hahaha . . anyway . . aku hepi sgt .. ni de pic yg aku snap pada hari tu :


Sempat lagi aku snap pic dalam toilet kat 1st Avenue , masa tgh tunggu Sarah . . .



Ni la SARAH & WAN . . SWEET COUPLE . . . thanks Wan & Sarah sebab hantar aku balik . . !




Pasni spe nak naik pelamin ? huhuhu . . .. Sarah & Wan dulu eh ? hahaha . .


Sweet kan . . ni la our bride AZRINA & KARIM . . .


Inilah Aku . . . hahaha . . .. !

Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba