Follow la Aku :)

Sabtu, 4 Disember 2010

It'S TiMe 4 rEst !

Cuti Sem bermula . . maka tamat la riwayat sem 5 , hujung bulan 12 ni aku akan melangkah sebagai SENIOR kat UNITI . . haha . . .al - maklumla dah SEM 6 (dengan BANGGA NYE ! ahaks ) Baru2 ni aku sedang sibuk dengan FINAL EXAM , that's why aku x UPDATE BLOG . . hahaha . . wlupun aku x thula de org bce atau x BLOG ni . . tp aku sekadar MELUANGKAN MASA dan jadikan BLOG sebagai HOBI aku . . hahaha . . . Cite sbnarnye . . aku nk bgtau BETAPA KECEWAnye aku semasa menjawab dua paper yang dianggap penting . . . gara2 DEMAM melanda aku menyebabkan aku x FOCUS dan x READY mse jawab . . even dapat HINT last minute ! Aku x penah kecewa camni ! WHAT TO DO . . . . dah nasib badan . . Aku tahu . . itu bukan alasan . . sepatutnye aku PREPARED . . . mmg aku PREPARED . . tp still x dapat FOCUS . . .JUZ GOD ONLY KNOW at that time . . .cmne PERASAAN aku . . SEDIH yang teramat sangat . . .walhal PAPER tu senang . . ... PAPER OP ( OPERASI DAN PENGELUARAN ) dan PAPER HR ( SUMBER MANUSIA ) sebab tu aku berjanji dengan diri aku . . lepas pada 2 paper tu aku WORK HARD untuk 4 paper . . . . . .Aku x mo POINTER aku jatuh . . . . POINTER aku dah de di tahap yang SELESA . . . .. Aku perlu BERUSAHA . . . .aku xnk jd org yang TAK PANDAI . . sbb aku kne BUKTIKAN pada org yang PANDANG RENDAH pada aku . . ( bukan bermakna aku rendah , huhuhuh ! ) anyway . . . DOA & HARAPAN aku POINTER aku akan STABLE dan MENINGKAT, . . . .amin ! insyallah . . .. .

1 ulasan:

Atie Zieya berkata...

pointer maintain ko.insya-ALLAH =)

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba