Follow la Aku :)

Selasa, 7 Disember 2010

Mimpi Yg Indah

Mula la cter aku yg merepek setelah lama aku menyepi ( peh . .ayat x leh blah . . ) haha . . nk dijadikan cter nye . . semalam aku minum UBAT BATUK . . sebabkan batuk aku ni makin TERUK . . haha . . pas aku makan dalam 15 minit aku tetiba MENGANTUK
YG TERAMAT SANGAT . . sb EFFECT dari ubat tersebut . .aku pun tidur dengan lenanya walaupun terdapat gangguan BUNYI TELEFON BIMBITKU dari SEORANG insan yang bernama MANUSIA (xkan HANTU kot . . hu hu hu ) Tanpa disedari aku mengOFF kan phone tersebut . . hahaha . . . Kesian pada insan yang bernama MANUSIA tersebut . . ( ah , mula la cte aku nk lari dari topik . .tp xpe , sbb aku kejar balik idea aku untuk topik ni ) ha . . dh dapat pun . .haha . . .Sedang aku TIDUR dengan NYENYAKNYE . . tiba - tiba aku didatangi sebuah MIMPI YG INDAH . . MIMPI aku yang INDAH ini berkisarkan mengenai seorang jejaka iaitu FIRST LOVE aku yang mana dikenali sebagai KK ( bukan nama sebenar . . haha . . yg pasti YANTIE @ ATIE mesti tahu sapa mamat ni ) Aku xtahu dimana tempat itu , yang pasti disebuah pantai yg amat cantik dan unik . .. Air laut yang kebiru - biruan dan tenang. . . PERMANDANGAN yg INDAH menyebabkan aku terpegun . . .Aku dengan KK bermesra di tempat itu . . bermain pasir , bermain air . . seperti KEANAK - ANAKKAN . .yg pasti aku dapat rasai NIKMAT BAHAGIA yg teramat sangat . . Aku tidak tahu pe ikatan kami . . tp kemungkinan aku sudah diijabkabulkan dengan KK . .kemungkinan itu tempat HONEYMOON kami . . KK sangat mengambil berat mengenai diriku . . ada satu ketika itu KAKIKU terpijak KACA dengan pantasnya KK mengangkat diriku yang xdela kurus pun . . hahaha . . . ke tempat lain . . ketika itu wajahnya amat cemas disebabkan aku KESAKITAN . . perlahan - lahan die mengeluarkan KACA dari tapak KAKIKU . . .aku dapat melihat KEIKHLASAN di HATINYA . . .TERDETIK HATIKU untuk tidak mahu KEHILANGANNYA BUAT SELAMANYA . . .dan disaat itu jugak aku mendapat panggilan DOKTOR yang mengatakan AKU MENGHIDAPI BARAH OTAK ditahap KRITIKAL . . saat itu AIR MATAKU JATUH BERGUGURAN . . KK pula asyik bertanya kenapa kau menangis SAKIT SANGATKAH LUKA TERKENA KACA PADA KAKIKU ? padahal , aku sudah melupai akan sakit di tapak kaki ku . . namun sakit di hatiku pula makin mencengkam . . apa harus aku buat ? aku baru mengecap KEBAHAGIAAN . . aku TIDAK BOLEH menceritakan HAL ini pada KK . . aku x sanggup melihat WAJAHNYA CEMAS . . Aku , BERJANJI DENGAN DIRIKU dalam MIMPI tersebut bahawa aku akan RAHSIAKAN hal ini dan MEMBAHAGIAKAN DIRINYA SEHINGGA HUJUNG NYAWAKU . . . . .dan aku tetiba terjaga dari TIDUR disebabkan gangguan phone CELCOM aku . . . ( Peh , kacau tol ! baru nak feeling ) Tapi mmg elok la aku bangun jam pun dah menunjukkan pukul 11.30 pagi . .hahaha . .tunggu nak kena MAKI je . . Aku pun x thu pe motif mimpi tu . . yg pasti ianya MAINAN TIDUR !

2 ulasan:

Atie Zieya berkata...

wow!romantik nmpk..pe cer dia ttiba muncul nih?haha..mmg best tul..... rindu ka?wawawa

Miss Candy Mandy berkata...

aku pun x tau. . .yg pasti teramat bahagia dat time. . . .hahaha

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba