Follow la Aku :)

Selasa, 2 November 2010

TDT(tak dapat tido)

Memang masalah betul la kalau time2 pukul 4 pg cmni aku masih tak leh tidur . .
Dalam pada borink2 time camni aku pun 0n9 la facebook. . . mula2 xde spe lak yg nk chat ngan aku . . dalam 10 minit selepas tu muncul la 3 orang skali . . dah mcm plan pulak yg peliknye tiga - tiga ni tanya soklan yg sme kat aku . . dimana soalan mereka berbunyi begini :

"Ai,Nur..x tdo lagi"

Hahaha.. . . agak bengkek la aku tanye soalan yg membosan kan . . dengan malasnye aku menjawab jawapan yg sme pada ketiga - tiga org yg nk chat ngan aku tu,di mana jawapan aku berbunyi begini :

"Yela,cik abg oi!x tdo le lagi . . if tdo xdela aku nk 0n9 time2 cmni"

teros x balas tiga - tiga orang tu . . hahaha. . . kemudian aku dikejutkan pula dengan soalan cepu mas oleh seorang rakan fb aku yang aku x kenali . . mknanye aku main approve je die as kawan aku tnpa aku kenal spe die. . . hahaha

Soalan yang dikemukakan menyebabkan aku nak letak kasut aku yang bersaiz 9 ni dalam mulut die yang berbau longkang . . Selamatla kesabaran di hati masih menebal . . Xperlu le korunk tahu pasal soalan die yang SENSORED tu . . .

Okla. . . malas sah nak cter lagi pasalnye bateri laptop semakin kurang tenaganye . . haha . .malas aku nak turun dari katil amik charger . . Jadi tamatla RIWAYAT KESAN DEGIL . . . .

Hahaha. . . . ASSALAMMUAILAIKUM!

Tiada ulasan:

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba