Follow la Aku :)

Selasa, 9 November 2010

Gelora di Hatiku

Cewah! tajuk nak up je kan mcm drama bersiri kat tv 2 GELORA DIHATI SARA , tapi ni GELORA DIHATIKU . . . . hahahaha . . .
Well , ari ni TAMAT LAH RIWAYAT SHANUR dalam kamus hidup aku . . hari ni aku gunakan CLOROX untuk hilang KESAN DEGIL kat dalam hati aku ! hahahaha . . Maka , terhapuslah KESAN DEGIL itu dari hati aku . . Mula - mula agak susah . . . sebab aku pakai pencuci biasa je , nk beli DOWNY kedai tutup , ahaks! ( mula aku nk mrepek tengah - tengah malam ni ) terpaksa la KEBAS CLOROX MAK BEDAH . . .hahaha . . Maka hilanglah KESAN DEGIL dari hati aku dan buatkan hidup aku BAHAGIA & TENANG . . . Pe yang menyebabkan GELORA DI HATIKU adalah disebabkan masalah MR.H . . . Namun , dengan adanya CLOROX tadi . . dapatlah terhakis secara sedikit demi sedikit kesan MR.H dari hati aku . . . . Bukan apa , disebabkan banyak KESAN - KESAN BAKTERIA dalam hati aku , jadi aku jadikan hari ini sebagai HARI KEBERSIHAN HATI menentang GELORA DI HATIKU . . . hahaha . . . Bijak2!
Kesimpulannya disini , terhakis sudah dua KESAN DEGIL DALAM HATI AKU . . . cuma MR.H tak akan terhakis abih sebab aku akan simpan die sebagai S.A.H.A.B.A.T walaupun pada mula agak sukar untuk aku lakukan , namun TIADA YG MUSTAHIL . . .Maka , GELORA DIHATI KU kian pudar . . . dan MENCARI SINAR KEBAHAGIAAN . . . . MILIK SIAPAKAH HATI INI :


Peh . . . hati siap warna PINK lagi . . ahaks! jgn jeles tau . . of course la HATI aku lain dari yang lain . . Tapi siapa pulak nk jd peneman ? huh! stop , dayah ! STUDY COME FIRST !Aku rasa betul apa orang cakap STUDY MESTI MAU DULU . . pastu ONE DAY , bru aku dapat jumpa PRINCE CHARMING aku . . hahaha . . (mula la nk berangan ) uit ! spe yg bce entry ni yg dh de pkwe . . jangan nk berangan PRINCE CHARMING korunk eh ! haha . . sebab nye korunk dah de . . pk yg skunk . . . cm aku . . hahaha . . STILL SINGLE MINGLE . . AVAILABLE gitu ! masih boleh MENCARI , MENCARI DAN TERUS MENCARI ? tapi sampai ble ? ? urm . . . (spoilt betol ayat mencari tu ttbe rse sedih . . . . sob . .sob . . ) hah ! stop from sedih . . ! ALLAH SWT kan ada Jodoh di tangan ALLAH. . . kita sebagai umat kene sentiasa berdoa . . . . jup2 nk doa :


Jangan DOA bila nak solat je . . . bila2 pun boleh DOA . . . sebab PERKATAAN adalah DOA . . . wa . . dah macam ustazah . . .hikhik! ske2 . . . So . . pe yg menyebab hati aku gelora ? ? Alahai ! tajuk je nak up ! hahahaha . . . aku hope one day aku jumpa PRINCE CHARMING AKU aka MY FUTURE HUSBAND ! Satu nasihat aku : ehem ! Lelaki yang BAIK untuk perempuan yang BAIK , lelaki yang JAHAT untuk perempuan yang JAHAT . . maka renung - renungkanlah . . . bila nk jmpe ? ONE FINE DAY . . . .




1 ulasan:

Atie Zieya berkata...

setuju sngt!!! study dulu..penting!!

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba