Follow la Aku :)

Jumaat, 10 Jun 2011

Ayat Copy Paste



Entry ni ditujukan khas untuk blogger2 atau sesiapa sahaja
ketika korunk wat entry pasal pape yg fakta atau nk menceritakan
kisah2 yg berkaitan dengan islam BOLE tak kalo korunk
wat USE UR OWN WORDS ! bkn pe kdang2 ayat COPY PASTE
dah la ta faham , tade pulak nk huraikan . . kdang2 kita
nk bg ilmu kat org bg ar dengan ikhlas jgn takat nk penuhkan
blog korunk dengan entry yg konon - kononye PADAT . .
tapi padat kalo setakat nk buat hiasan bek ta payah kan ?
Pening tol aku bce , smpai berputar2 otak dalam kepala aku
mmg pelik la ! hahaha . . korunk pena tak dengar blog
KEMAH KEMIM ? yg diayat oleh En. Hantu ?
aku nk bgtau yg BLOG die paling best , de fakta2 dan bole faham
thumbs up for him ( laki kowt :) haha )






2 ulasan:

sherah berkata...

betul tu...nk bgitau apa kena iklas..isi hati sndri...bru best..hehe..meh2 jenguk blog saya
http://merentasiman.blogspot.com/

sherah berkata...

betul tu...nk bgitau apa kena iklas..isi hati sndri...bru best..hehe..meh2 jenguk blog saya
http://merentasiman.blogspot.com/

My Beloved Mak & Ba

My Beloved Mak & Ba